Pages

Incep prin a recunoaste ca nu sunt un fan al pastelor, preparandu-le cel mult o data pe an, cu branza desigur si asta la cerinta familiei. Nu am fost interesata de prea multe retete cu paste, asta pana intr-o zi cand a venit la mine cea mai buna prietena a mea cu ideea de a pregati paste carbonara. Nu am fost deloc entuziasmata si ma gandeam ca am sa raman nemancata, insa am ramas placut surprinsa de gustul acestora. Nu semanau deloc cu banalele paste ale copilariei mele, cele pe care le mancam oarecum obligata.
In curand am sa ajung sa mananc 28 kg de paste pe an precum italienii! :P
Sa trecem la treaba!



INGREDIENTE:
  • 2-3 catei de usturoi;
  • 1 ardei iute rosu;
  • 1 ardei iute verde;
  • 250 g de smantana;
  • 300 g de bacon felii;
  • 500 g de paste penne;
  • sare, piper
MOD DE PREPARARE:
Se fierb pastele conform instructiunilor de pe ambalaj. Dupa ce s-au fiert se scurg de apa si se pun intr-un vas. Peste ele se pune usturoiul tocat marunt, ardeiul rosu taiat cubulete, smantana, sare, piper si baconul taiat patratele.
Se amesteca bine si se aseaza pe farfurie. Eu am taiat rondele ardeiul verde si l-am asezat peste paste.
Pofta buna!

Timp de preparare: 20 de minute

0 responses to "Paste Carbonara"

Trimiteți un comentariu