Pages

Aperitiv perfect pentru o zi pe care urmeaza sa o petreci cu prietenii acasa la un film si o bere. Prietenii mei se asteapta mereu la o surpriza culinara din partea mea. Baietii stiu ca ii rasfat intotdeauna cu ceva bun de baut si am mereu grija ca fetele sa stea cat mai mult cu mine la bucatarie, sa nu ii sacaie pe baieti :)). Acest preparat este foarte usor, aluatul il puteti face dumneavoastra sau il puteti cumpara din hipermarket. Eu am incercat ambele variante, insa acum am aplicat varianta cea mai simpla....am cumparat aluatul de foietaj din comert. Am sa va dau reteta pe care o folosesc eu pentru aluatul homemade.


INGREDIENTE:

Aluat :
  • 500 g de faina;
  • 500 g de unt;
  • 500 g de branza de vaci.
  • sare.
Umplutura :
  • 500 g de carne de vita;
  • 1 ceapa medie;
  • 1 ou;
  • sare;
  • piper;
  • 2 linguri de smantana.
  MOD DE PREPARARE:
  • pentru pregatirea aluatului se amesteca toate ingredientele, se pune putina sare, se framanta pana se omogenizeaza, apoi se lasa la frigider aproximativ 3 ore.
  • tocam carnea impreuna cu ceapa cu ajutorul robotului de bucatarie si adaugam sare si piper. Punem intr-o tigaie 2-3 linguri de ulei, adaugam carnea si o lasam la foc mic pana se patrunde.
  • dupa ce se raceste carnea o amestecam cu un ou si 2 linguri de smantana.
  • se intinde foaia de aluat si se taie dreptunghiuri de aprosimativ 5/10 cm.
  • se pune umplutura pe jumatate din acest dreptunghi si se pliaza.
  • se ung mini pateurile obtinute cu un galbenus de ou, apoi presaram mac pe ele, le punem intr-o tava cu hartie de copt si se lasa in cuptor 15-20 de minute la foc potrivit, pana ce suprafata lor devine aurie.
Pofta buna!

Timp de preparare: 1 ora cu aluatul cumparat;
                              4 ore cu aluat facut in casa.

0 responses to "Mini pateuri cu carne"

Trimiteți un comentariu