Pages

Imi plac burgerii, indiferent de continutul lor, orice inventie de burgeri este binevenita. Obisnuiesc sa mananc burgeri cel putin de doua ori pe luna. De data asta m-am gandit sa ii pregatesc acasa, gandindu-ma ca sunt mai sanatosi.M-am documentat pe internet despre continutul obisnuit al unui burger, insa am dat frau imaginatiei si m-am apucat de treaba.
Haideti sa vedem rezultatul ! Astept parerile voastre si sugestii pentru o pregatire optima si un gust original !



INGREDIENTE :

  • 4 chifle ; 
  • 500 g de piept de pui ; 
  • 4 felii de bacon ;
  • 4 felii de branza cheddar ;
  • sos barbeque (4 linguri) ;
  • 1 rosie ;
  • 4 frunze de salata verde ;
  • sare si piper ;
MOD DE PREPARARE:
  1. Se pune gratarul pe foc si se lasa pana se incinge. Apoi se unge cu ulei, sau cu unt pentru a nu se lipii carnea.
  2. Se taie pieptul de pui felii, se condimenteaza cu sare, piper si se pune pe gratar. Intoarceti carnea pe ambele parti pana se rumeneste.
  3. Dupa ce se rumenesc, le scoateti pe o farfurie si asezati feliile de branza cheddar peste fiecare felie de carne.
  4. Pe gratarul inca incins asezati feliile de bacon timp de 2-3 minute, apoi le scoateti si le asezati peste branza cheddar de pe feliile de carne.
  5. Chiflele se taie la jumatate, se ung cu o lingura de barbeque, iar peste sos asezati feliile de piept de pui cu branza si bacon.
  6. Peste carne puneti o felie de rosie si o foaie de salata verde.
Se servesc calzi alaturi de o bautura racoritoare !
Pofta buna !

Timp de preparare : 30 minute

0 responses to "Burgeri de pui"

Trimiteți un comentariu