Pages

Dupa cum va puteti da seama sunt o pasionata a gastronomiei, sunt fan siteuri culinare si mare colectionara de reviste cu retete. Vanzatorul de la chioscul de ziare imi opreste saptamanal noile aparitii.
M-am gandit ca de aceasta data sa va incant cu o placinta gustoasa si frumos colorata, asa ca m-am apucat de treaba. Am inceput sa imi pregatesc ingredientele impreuna cu baietelului meu caruia ii place sa se simta util, si profit de acest lucru pentru a evita eventualele nebunii pe care le face atunci cand nu sunt cu ochii pe el.
Intai am pregatit cele doua umpluturi, carnea si ciupercile, am tocat carnea si am pus-o intr-o tigaie la calit cu putin ulei, pana s-a rumenit, am lasat-o sa se raceasca, apoi am pus ardeiul rosu, taiat cubulete, un ou, sare si piper.
Dupa ce am terminat cu carnea am taiat repede ciupercile si ceapa, le-am calit prin acelasi proces, apoi, dupa ce s-au racit, le-am amestecat cu un ou, sare, piper si marar tocat fin.
Acum incepe partea frumoasa, asamblarea placintei, am uns 4 foi de placinta cu putin ulei si le-am pus intr-o tava cu fund detasabil. Peste ele am pus carnea, apoi inca 4 foi de placinta si peste ele stratul de ciuperci, iar la final restul foilor de placinta. Rabdarea copilului meu a incetat asa ca am batut repede 2 oua cu 2 linguri de smantata, le-am turnat deasupra placintei si am bagat-o la cuptor.
Totul este asa de simplu cand ai un "mini" ajutor, timpul trece repede si numaidecat placinta este gata.



INGREDIENTE :

  • 500 g piept de pui ;
  • 1 ceapa;
  • 1 legatura de marar;
  • 200 g de iaurt;
  • 800 g ciuperci;
  • 1 pachet foi de placinta;
  • 4 oua;
  • sare;
  • piper;
  • 1 ardei gras rosu;
  • 40 ml ulei.
MOD DE PREPARARE :

Se da pieptul de pui prin masina de tocat, apoi se caleste in 2-3 linguri de ulei pana ce se rumeneste. 
Dupa ce s-a racit se amesteca cu un ou batut, sare, piper dupa gust si ardeiul gras rosu taiat cubulete ;


Se curata ciupercile si se taie marunt, apoi se calesc in 2 linguri de ulei impreuna cu ceapa. In compozitia racita se incorporeaza un ou batut, mararul fin tocat, sare si piper dupa gust ;


Se ung 4 foi de placinta si se aseaza intr-o tava cu fund detasabil ;

Peste cele 4 foi de placinta se intinde umplutura de carne si se acopera cu alte 4 foi de placinte unse cu ulei ;

Se pune umplutura cu ciuperci si se acopera cu foile ramase, unse una cate una cu ulei ;


Apoi se bat ouale ramase cu smantana si se toarna uniform pe placinta ;
Se introduce tava la cuptor 40 de minute incalzit in prealabil pana ce placinta se rumeneste frumos.


Pofta buna !

Timp de preparare : 40-50 minute

0 responses to "Placinta cu piept de pui si ciuperci"

Trimiteți un comentariu