Pages

Imi plac rulourile cu ciuperci, imi aduc aminte de ultima mea escapada la munte. Iarna trecuta am fugit cu sotul meu la Sinaia, am rugat-o pe mama sa fie bona pentru un weekend si am plecat. Am stat la o cabana undeva in varful muntelui, cu un semineu dragut , unde petreceam cateva ore dupa derdelus. Familia la care ne-am cazat era formata din 5 membrii, printre acestia erau si 2 copii dragalasi de seama cu baietelul meu. Am mancat la restaurantul cabanei, proprietara este o grozava bucatareasa. Dimineata ne servea micul dejun, frumos aranjat de iti era si mila sa strici design-ul din farfurie, apoi plecam la derdelus, unde petreceam cel putin 2-3 ore. Ne-am jucam ca niste copii de 5 ani, ne-am dat cu sania, ne-am plimbat prin munti, a fost o adevarata mini vacanta.
In aceste 3 zile am descoperit o mica parte din muntii Romaniei, peisaje greu de descris, rupte din Rai si o familie simpla, primitoare care ne-a fost alaturi in toate aceste zile.
Inainte de plecare proprietara ne-a servit aceste rulouri, am fost foarte incantata si drept bonus mi-a dat reteta.
In fiecare an revenim la aceeasi cabana impreuna cu baietelul nostru si de fiecare data vizitam locuri noi, peisaje noi si revenim acasa cu mai multe informatii legate de frumoasa noastra tara.
Va recomand sa va plimbati prin munti, cu cineva instruit, sau macar cu o harta sa nu cumva sa va rataciti.


INGREDIENTE :

  • 2 piepti de pui ;
  • 200 g de ciuperci ;
  • o ceapa ;
  • 3 linguri de ulei ;
  • 100 g sunca afumata ;
  • 50 g de unt ;
  • 2 linguri de faina ;
  • o cana de lapte ;
  • o cana de supa de oase ;
  • 3-4 fire de marar ;
  • 3-4 fire de patrunjel ;
  • 1 g de sare ;
  • 1 g de piper.
MOD DE PREPARARE :

Se spala carnea de pui si se taie in bucati. Se bate putin cu ciocanul din lemn, apoi se sareaza si se pipereaza, ca pentru snitele.
Ceapa se curata si se taie marunt. Se pune la calit in putin ulei incins si se adauga ciupercile. Cand ceapa incepe sa se inmoaie, se pune sunca.


Se potriveste de sare si piper, se adauga verdeata tocata marunt si se lasa la racit.


Intre timp se prepara sosul.
Se pune untul la topit, se adauga faina desfacuta in lapte si se stinge cu zeama de oase.


Bucatile de carne se umplu cu amestecul de ciuperci si sunca, se ruleaza si se prind cu scobitori.


Se aseaza intr-o tava unsa cu ulei si se stropesc cu sosul de lapte si faina, se adauga sare si piper si se baga la cuptor, la foc potrivit.



Pofta buna !

Timp de preparare : 1 ora

0 responses to "Rulouri de pui la cuptor"

Trimiteți un comentariu