Pages

Dupa cum v-am spus si in posturile anterioare, am devenit o iubitoare de paste, de orice fel. Am inceput sa experimentez mai multe retete, aceasta este una reusita. Au fost delicioase, familia mea nu a rasuflat la cina.
Reteta o puteti modifica, in loc de carne de pui schimbati cu vita sau porc, eu am folosit pui pentru ca este mai light, in special pentru copii.
Testati reteta, este simpla si gustoasa !


INGREDIENTE :

  • o punga de paste fusilli ;
  • 250 g carne tocata de pui ;
  • o lingura de ulei ;
  • 250 ml de suc de rosii ;
  • sare (dupa gust) ;
  • 150 g de cascaval ras.
MOD DE PREPARARE :
Intr-o tigaie cu ulei se pune carnea la calit si se desface cu lingura. Se lasa pana isi schimba culoarea, aproximativ 15 minute ;
Se fierb pastele in apa cu sare 10 minute, apoi se scurg bine ;
Intr-un vas de cuptor se pun pastele si carnea, se toarna sucul de rosii si se amesteca ;
Se rade cascavalul, se presara peste paste si se da la cuptor 30 de minute.

Pofta buna !

Timp de preparare : 30 minute

0 responses to "Paste cu carne "

Trimiteți un comentariu