Pages

Weekendul trecut am hotarat impreuna cu mama sa ni-l petrecem in bucatarie, fiecare membru din familie si-a exprimat dorinta de a manca un anumit preparat. Sotul meu s-a ocupat de baietelul nostru, iar mama si cu mine am bucatarit. Pentru aperitiv mama a venit cu reteta de oua umplute cu ciuperci, foarte usor de pregatit, in numai 30 de minute au fost gata. Am fiert 10 oua timp de 10 minute, apoi le-am scos din apa si le-am lasat la racit. Intre timp, mama a tocat ciupercile si ceapa marunt,  le-a calit, cand au scazut le-a dat de pe foc si a pus verdeata, sare si piper dupa gust.
Ouale le-am taiat in jumatate, pe lungime si am scos galbenusurile pe care le-am pus intr-un castron si le-am frecat cu mascarpone. Am obtinut o pasta pe care am amestecat-o cu ciupercile calite pregatite de mama. Aceasta pasta am pus-o intr-un pistol de ornat si am umplut albusurile. Pentru design am oprit cateva felii de ciuperci, 3-4 fire de marar si 4-5 felii de lamaie.
Nu sunt o iubitoare de ciuperci dar au iesit delicioase!
Ziua de sambata in bucatarie nu s-a terminat dupa prepararea acestor oua, insa am sa va dezvalui celelalte retete in urmatoarele postari.



INGREDIENTE :

  • 10 oua ;
  • 400 g ciuperci champignon ;
  • 5-6 fire de marar ;
  • 5-6 fire de patrunjel ;
  • 4 fire de ceapa verde ;
  • 3-4 linguri de ulei ;
  • 100 g mascarpone ;
  • piper negru macinat ;
  • sare ;
  • 1/2 lamaie.
MOD DE PREPARARE :
Se fierb ouale tari, se curata de coaja, apoi se taie in jumatate, pe lungime si se scot cu grija galbenusurile.


Se taie ceapa si ciupercile marunt.


Se calesc in putin ulei, cand au scazut se dau la o parte de pe foc si se adauga verdeata tocata marunt, sare si piper dupa gust.


Separat se freaca galbenusurile cu mascarpone, apoi se pun treptat ciupercile.


Cu aceasta compozitie se umplu albusurile si se decoreaza cu felii de lamaie.



Pofta buna !

Timp de preparare : 30 minute

0 responses to "Oua umplute cu ciuperci"

Trimiteți un comentariu