Pages

Intr-o dimineata la cafea mi-am adus aminte de o reteta de biscuiti facuta de matusa mea din strainatate. Ea obisnuieste sa serveasca langa cafea, biscuiti cu cereale sau ciocolata ca sa acumuleze energie pentru intreaga zi. Am rascolit prin camara unde am gasit o punga cu bomboane M&M's, o ciocolata alba si una neagra.
Reteta matusii este cu fulgi din ciocolata, asa ca am dat pe razatoare ciocolatile si am dat nastere fulgilor :)), pe care i-am asezat alaturi de bomboane. Pana am pregatit toate ingredientele si mi-am savurat cafeaua, am scos untul din frigider ca sa se inmoaie si am studiat un pic reteta.
In cele din urma m-am apucat de treaba, am luat un castron si am amestecat untul cu zaharul alb si cu cel brun, am pus 2 oua, o lingurita de bicarbonat, o jumatate de lingurita de sare,o fiola de esenta de vanilie, apoi am amestecat pana am obtinut o pasta. Treptat am incorporat faina, fulgii de ciocolata si bomboanele.
Intr-o tava am pus o hartie de copt si cu ajutorul unei linguri am format bile pastrand o distanta de 3 cm intre ele. Am uitat sa precizez un lucru foarte important, cuptorul trebuie incins cu 10-15 minute inainte de a baga la copt biscuitii.
Coacerea dureaza numai 10-12 minute, foarte putin in comparatie cu alte retete iar satisfactia cea mai mare am avut-o a doua zi la cafea, au fost minunati :), ca sa numai spun de lauda din partea familiei.
Ma pregatesc intens pentru urmatoarea reteta, astept cu mare drag intrebarile voastre, sper ca m-am facut inteleasa.
O zi excelenta va doresc !



INGREDIENTE :

  • 225 g unt ;
  • 150 g zahar alb ;
  • 150 g zahar brun ;
  • 2 oua ;
  • 1 lingurita de bicarbonat ;
  • 1 fiola esenta vanilie ;
  • 1/4 lingurita sare ;
  • 350 g faina ;
  • 85 g fulgi de ciocolata neagra ;
  • 85 g fulgi ciocolata alba ;
  • 85 g bomboane M&M .
MOD DE PREPARARE :
Se amesteca untul la temperatura camerei cu zaharul alb si brun, apoi se adauga ouale, bicarbonatul, sarea si esenta de vanilie.


Se adauga treptat faina amestecand continuu.


Dupa ce se incorporeaza faina se adauga fulgii de ciocolata amestecand usor.


Bomboanele M&M's se adauga ultimele.


Intre timp se incalzeste cuptorul si intr-o tava, se aseaza o foaie de copt.
Se ia cu o lingura din aluat si se pun bile in tava cu o distanta de 3 cm intre ele.


Se baga la cuptor timp de 10-12 minute.


Have a nice day !

Timp de preparare : 10-12 minute

0 responses to "Biscuiti cu M&M's si fulgi de ciocolata"

Trimiteți un comentariu