Pages

"Ciupercute din oua si rosii", un aperitiv gustos si usor de preparat. Eu am folosit prima data aceasta reteta la ziua baietelului meu,ne-am distrat impreuna la prepararea ei si bineinteles am incantat toti copii cu aspectul lor jucaus!
O recomand tuturor mamicilor!



INGREDIENTE: - 4 oua mari fiete tari;
                           - 4 rosii mici;
                           - 2 castraveti murati;
                           - 100 g de pate de ficat de pui;
                           -  o ceapa verde;
                           - 50 g unt;
                           - sare, piper dupa gust.
                           - zeama de lamaie.
MOD DE PREPARARE:
Se fierb ouale,se taie capacelele de albus si se golesc de galbenusi.Capacele de albus se pastreaza pentru decor.Intr-un blender se pun galbenusurile fierte tari, pateul de ficat,ceapa verde,castravetii murati, sare, piper,zeama de lamaie si untul.Se mixeaza totul pana obtinem o compozitie omogena.
Cu pasta obtinuta se umple albusurile si rosiile (pe care le-am curatat in prealabil pentru a fi umplute)
Se aseaza ouale umplute pe un platou si se acopera cu rosie umpluta formandu-se o palarie.Ciupercile umplute le decoram cu bucatelele de albus fiert,cel ramas de la capacele.

Timp de preparare: 30 de minute



0 responses to "Ciupercute din ou si rosii"

Trimiteți un comentariu