Pages

Este o reteta foarte rapida, ai nevoie doar de cateva fructe de padure, pe care eu le pastrez mereu in congelator si un aluat foietaj gata de intins pe masa de lucru din bucataria ta.
Eu servesc acest preparat dimineata, pe fuga in drum spre serviciu, iar sotul meu dimineata la cafea.
Baietelul meu mananca trigoane in fiecare saptamana, la gradinita, in diferite combinatii, cu mere, visine, fructe de padure. Am fost nevoita sa fac si eu in saptamanile de vacanta, la cererea lui.
Viata mea in bucatarie s-a schimbat radical de cand a venit el pe lume, bucataria a devenit o arta, zi de zi trebuie sa vin cu ceva nou, colorat si frumos aranjat, pentru a-i starni interesul. Am ajuns la vorbele unchiului meu, singurele condimente care dadeau gust mancarii inainte sa apara baietelul meu erau SAREA si PIPERUL :)), de aici reiese ca viata in bucatarie devenise monotona. Sa uitam ce a fost inainte, dupa cum v-am spus si in posturile anterioare, eu sunt viitoarea "MASTER CHEF", asa ca astept voturile voastre si cu singuranta am sa va rasplatesc pentru sustinere cu experientele mele in bucatarie.





INGREDIENTE :
  • o foaie de foietaj ;
  • 300 g crema de branza ;
  • 2 oua ;
  • o lingura de gris ;
  • o lingurita extract de vanilie ;
  • 100 g fructe de padure ;
  • coaja de la o lamaie sau o portocala ;
  • 50 g de zahar.
MOD DE PREPARARE :
  1. Se bate un ou si se incorporeaza in crema de branza, se adauga zaharul, grisul, coaja de citrice si vanilia ;
  2. Se omogenizeaza cu o spatula si se adauga, treptat, fructele de padure ;
  3. Se intinde foaia de aluat, se taie in patrate de 10 cm, apoi, pe fiecare patrat, se pun gramajoare de umplutura ;
  4. Se ung placintelele cu putin ou si se impaturesc dupa preferinte ;
  5. Se dau la cuptor la 180° C, timp de 20 de minute.
Pofta buna !

Timp de pregatire : 35 minute

0 responses to "Trigoane cu branza si fructe de padure"

Trimiteți un comentariu