Pages

Pentru aceasta reteta am ales pieptul de pui, deoarece este carnea nelipsita din frigiderul oricarei familii. Puiul este perfect pentru o cina tarzie, se prepara si se digera repede. L-am pregatit intr-un mod mai sanatos, nu l-am prajit , l-am facut la gratar.
Exista nenumarate moduri de preparare a puiului, insa eu am folosit ce aveam prin frigider. O cutie de smantana, niste lapte, usturoi, o cutie de ciuperci si preferatul meu, patrunjelul, nu ratez niciun preparat fara sa pun un pic de patrunjel.
Haideti sa vedem rezultatul. Astept opiniile voastre!




INGREDIENTE :
  • 500 g de piept de pui ;
  • 150 g de smantana ;
  • 100 ml de lapte ;
  • 3-4 catei de usturoi ;
  • 4-5 fire de patrunjel ;
  • 2 linguri de unt ;
  • 1 lingurita de condimente pentru pui ;
  • 180 g de ciuperci proaspete ;
  • 1 lingura de faina .
MOD DE PREPARARE:
  1. Se taie pieptul de pui felii, se condimenteaza si se pun pe gratarul incins in prealabil.
  2. Ciupercile se taie cuburi mici si se calesc 5-6 minute.
  3. Separat intr-un vas rezistent la foc se pun cele doua linguri de unt, peste care se incorporeaza faina.
  4. Treptat se adauga laptele, apoi smantana si se amesteca continuu pana se ingroase.
  5. Se ia sosul de pe foc si se adauga ciupercile si patrunjelul tocat marunt.
  6. Pe o farfurie se aseaza bucatile de piept de pui, iar cu ajutorul unei linguri se toarna peste ele sosul obtinut.
Pofta buna!

Timp de preparare: 30 minute

0 responses to "Piept de pui cu sos alb"

Trimiteți un comentariu