Pages

Aproape a mai trecut un an, un an bunicel pentru mine, sper ca si pentru voi, au venit sarbatorile atat de repede si am intrat in priza. Au trecut vremurile cand il asteptam pe Mos Craciun nerabdatoare sa imi aduca jucarii. Jucarii la care ma gandeam tot anul si pe care de abia asteptam sa i le scriu mosului impreuna cu parintii mei.
Anii au trecut, eu am devenit din fetita naiva, o femeie matura, cu responsabilitati. Cea mai mare responsabilitate este minunatia de copil pe care mi-a daruit-o Dumnezeu, in cele mai grele momente, in care am pierdut un om foarte drag, pe tatal meu. Dumnezeu mi-a daruit un baietel, Ianis nascut in aceeasi luna cu tatal meu.( 25 noiembrie tatal meu, 27 noiembrie Ianis).
Ianis este un copil sanatos si plin de energie, nu foarte cuminte :), insa imi este de mare ajutor in bucatarie. Fiecare reteta pe care am postat-o, am pregatit-o impreuna.
Intreaga saptamana ne-am chinuit sa compunem scrisoarea catre Mos Craciun, deoarece Ianis vrea nenumarate jucarii, ne-a fost greu sa ajungem la un acord si sa reducem lista numai la 4 jucarii.
Insa intr-un final am reusit sa ii trimitem scrisoarea mosului.Acum il asteptam cu drag pe mos, dar daca tot avem destul timp pana de ajun, m-am gandit sa mai pregatesc un desert. Un desert pentru "prichindel" care sa nu contina prea mult zahar, ca energie are destula, nu trebuie suplimentata.
Reteta am pregatit-o inspirandu-ma dintr-o emisiune culinara, care a picat exact la tanc deoarece eram in pana de idei.
Bomboanele sunt minunate, nu au pic de zahar si sunt gata in doar 10 minute. Familia mea a fost foarte incantata de ele, sper sa va placa si voua.



INGREDIENTE :
  • 200 g de cocos ras ;
  • 100 g de lapte de cocos ;
  • 300 g de curmale fara samburi ;
  • coaja de la o portocala ;
  • 1/2 lingurita de scortisoara.
MOD DE PREPARARE :
  1. Se pun curmalele in robotul de bucatarie impreuna cu laptele de cocos.
  2. Se blendeaza pana devine o pasta, apoi treptat se adauga cocosul, coaja de portocala si scortisoara.
  3. Se formeaza bilute din compozitia obtinuta si se tavalescu prin cocos, cacao, bombonele etc

Timp de preparare : 15 minute

0 responses to "Bomboane de curmale si cocos"

Trimiteți un comentariu