Pages

A venit timpul sa mai postam si o reteta de supa si nu orice supa. Aceasta supa este preferata baietelului meu, studiaza fiecare inghititura. Probabil ca va intrebati de ce ! Pei sunt sigura ca multe dintre voi sunteti mamici si cunoasteti faimoasele desene "Martha vorbareata". Pentru necunoascatori, Marta este o catelusa foarte desteapta, stapanii ei o hranesc zilnic cu supa alfabet. Aceste paste in forma de litere o fac pe Marta sa vorbeasca foarte mult.
Dupa zile intregi de desene cu Marta, am avut o idee stralucita, i-am pregatit fiului meu aceeasi supa ca a catelusei. Fiul meu a fost foarte incantat si a mancat tot, ca niciodata!
Daca vreti sa starniti interesul copilasului vostru, incercati aceasta reteta.



INGREDIENTE :

  • 3 pulpe de pui ;
  • 2 morcovi ;
  • o felie telina ;
  • 1 radacina de patrunjel ;
  • 2 cartofi ;
  • cateva fire de patrunjel ;
  • 150 g paste alfabet ;
  • sare ;
  • piper ;
  • 1 lingurita rasa delicat .
MOD DE PREPARARE :
Se pun pulpele la fiert in apa cu sare si se spumeaza de cate ori este nevoie ;

Separat, se taie marunt cartofii, morcovii, telina, radacina de patrunjel si se adauga in oala impreuna cu delicatul dupa ce spuma nu se mai formeaza. Se lasa la fiert pana carnea si legumele sunt bine patrunse.

Se trage oala de pe foc, se pun pastele alfabet si se acopera vasul cu un capac. Se lasa timp de 10 minute ca sa se inmoaie pastele.
Se aduce supa la masa, fara carne, presarata cu patrunjel tocat marunt.

Pofta buna !

Timp de preparare : 40 minute

0 responses to "Supa de pui alfabet"

Trimiteți un comentariu